vill ha lejon och lamm berlock
Publicerat den



har ni sett?! vilken otroligt söt berlock och kan det bli mer twilight än så? ååh, vad jag vill ha den, så synd att jag hittade den på ebay... fast det går ju beställa till sverige. åh vaad jag vill ha! mest för att den betyder så mycket!

suck. varför bor man inte i usa? då hade jag säkert redan haft 10000 !
just nu skulle jag göra vad som helst för att få lejon/lamm berlocker!

ingen som har sett sådanna berlocker? i så fall får ni ett armband om ni köper dem åt mig, som ett litet utbyte.  (vet att jag redan har sagt detta men det tåls att upprepas)


kemin är klar och jag slappar. hahaha, vi hörs ♥ längesedan jag gjorde ett hjärta... hmm...



Bella

Gud, vad söt! Den skulle inte vara fel att ha på ett armband :) Om jag på något sätt får tag på den, så kommer jag självklart att säga till :) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?