välj dina twilight-berlocker till ditt armband!
Publicerat den

jag har kommit på en ny idé, anledningen till den är att det ska bli lättare för dej att välja ditt armband och få ihop det på det sätt som du vill. jag gör som sagt på detta sätt för att jag själv skulle vilja att det fanns något sådant här! detta är något som jag kommer prova på för att se om det fungerar. vissa berlocker går som sagt inte att få tag i och finns i ett få antal, "först till kvarn" gäller, de är märkta med en stjärna*, (var medveten om att de med stjärna också kan ta slut snabbt i affären.)


Priserna på armbanden kommer variera (men räkna med från 100 - 200 kronor) eftersom att det beror på; hur många berlocker du vill ha, vilken typ av kedja du väljer, och om du vill ha övriga pärlor på ditt armband!


om du undrar vad det du valt skulle kosta så kan du maila och fråga mig! du mailar mig även vid övriga frågor eller om du vill beställa :)


1. bestäm kedja, a, b, eller c
2. storlek på ditt armband (cm)
3. bestöm dina berlocker
4. ev: tillägg av enklare pärlor, i färg blå. (annan färg kan funka)

1. bestäm din kedja och längd:

 

från vänster, a - b - c
(glöm inte ange storleken i mailet)


3. välj dina berlocker:




bilden ovan:

längst upp, från vänster: motorcykel, paraply, "något gammalt" -strazz sten
mitten, från vänster: crystal heart, ballerinaskor*, Bellas wedding ring, nyckel, öppenbart hjärta* (foto-plats)
längst ner, från vänster: fågel, Edwards ring, baseboll, snöflinga*

bilden nedanför:

krymp-plast hjärta. välj din ditt favoritcitat, (max 30 tecken)
(vill du ha två hjärtan går det bra, dock kommer det förekomma 10 kr extra)

 

4. ev tillägg av pärlor:

vill du ha dessa pärlor på ditt armband, kommer det bli 20 kr extra.
observara att det på bilden inte är exakt antal.



som sagt, maila mig vid alla frågor eller vid beställning, kom ihåg, först till kvarn*

betalning sker via bankgiro eller inbetalning till mitt konto!
(se i kategorin "det du kan beställa av mig" hur man betalar med bankgiro)


kontakt:
[email protected]


hoppas att denna idé uppskattas bland er! :)


// sandra







felicia

sv: tack! fräckt med det dära , (:



URL: http://aicilefs.blogg.se/


Nadine

Sv: Ja, jag tycker det är väldigt coolt gjort av Chris Weitz! Bella har ju alltid beskrivit honom som "vit som marmor" osv.. bra idé.



Gud vilken smart idé! Jag har bestämt att köpa av dig, men vet inte riktigt hur jag ska betala...heh.



Kram



URL: http://vivalanadine.blogg.se/


ericas twilightnews

Du är så OTROLIGT duktig Sandra. Blir så glad över att se dina armband! Jag hoppas verkligen på någon sorts tävling när du hinner/har lust!

Stor kram



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?