INFO INFO
Publicerat den

Nu har jag skickat mail till alla de adresser som jag har fått! har du inte fått något mail, men ändå är intresserad, så kan du maila mig eller lägga din adress i kommentarsrutan!

jag håller på med armbanden och ni ska förhoppningsvis kunna köpa dem vecka 41.

imorgon (söndag) kommer jag lägga upp de olika armbanden och döpa dem, så att ni lätt ska få det ni vill ha, självklart så står priset då med. Jag kommer också visa här på bloggen vilket (vilka) betalsätt som jag använder mig av. det jag kan säga nu om armbanden är att jag tycker att de är finare nu, har köpt lite andra berlocker som passar mycket bättre till twilight, hoppas ni också kommer tycka om dem!

funderar även på att göra matchande armband, men vi får se hur det blir med det. just för tillfället så är det armband som gäller.

Viktigt att tänka på är att armbanden som tillverkas av mig, görs av glädje. jag kommer tillverka dem så länge jag tycker det är kul. jag säljer dem för att jag vill dela med mig av mina smycken, främst till alla ni som gillar twilight lika mycket som jag, men även till er som bara gillar dem. jag vet själv hur det är när man hittar ett armband och så är det allt fört dyrt, eller för långt bort för att få hem till sin brevlåda. så nu hoppas jag att jag bidrar lite till er med!

som vanligt, har du frågor? maila mig!


// sandra




issa

sv: ja han är verkligen jättensygg :D



nej men guh vad kul, ska tänka på saken mär du väl lagt upp dem då :) ja klart du ska få mailen.. :)



URL: http://isabellemildeus.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?