BUH!
Publicerat den

hahahha, jag vet inte om jag ska skratta! det måste vara christian som har sagt D.D som förslag. det där "asså" och "lagom diskret" används lite väl ofta av dig. om det inte är du så är det skrämmande!

hursomhelst, har ni sett många barn som vill busa? inte jag! riktigt besviken. jag önskar att någon kom och knackade på min dörr och så skulle jag öppnat och väntat på deras "bus eller godis?". jag skulle varit tyst och sen bara... BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!! haha det skulle varit så KUL! aah, jag vet min humor är lite udda (;

nu ropar syrran, hon kan ju varken steka eller hacka. så mvg-barnet i hemkunskap måste hjälpa till. (lätt betyg, så satsa på det!)

ska visa bilder sen. om inte ikväll, så blir det imon! :)



Bella

Tack så jättemycket för allt! Både det superfina arbandet och alla fina gratulationer :) Blir jätteglad! Kramar Bella <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?