betalsätt
Publicerat den

lite krångligt kanske, så jag lägger upp hur jag tar emot betalning igen!

det finns två sätt (tre), om inte du och jag kommit fram till något annat.

1. användning av internettbank
2. inbetalning via bankgiro
(3. hjälp av förälder)
4. skicka pengar via posten

1. användning av internettbank:

du får mitt kontonummer, personnumer och blir tilldelad en siffra av mig. har du internettbank så förstår du säkert vad jag pratar om nu.

2. (3) inbetalning via bankgiro:



av en sådan här lapp använder du dig av. när du skickar din beställning till mig, så kommer du få dessa uppgifter om står på blanketten. du kan hämta en sådan här hos banken och den lämnar du sedan in till banken. för att få den inlämnad tillkommer det en avgift, vet inte hur mycket den är på, men den är inte stor.  (3) dina föräldrar får dock sådanna här hemskickade till sig, och de betalar inte vid insättning.


4, skicka pengar till mig via posten:

det fjärde alternativet är att du skickar pengarna till mig via posten i ett kuvert. Jag kan tyvärr inte ansvara för om pengarna inte kommer fram. kommer de inte fram så beror det troligtvis på att posten har slarvat. dock tror jag inte att det är så vanligt!

min adress får du av mig i mail, jag skickar armbandet till dig när jag har fått pengarna.


så här skickas ditt armband:

jag skickar det omvirat i skyddspapper, så att det inte ska skadas! (man kan aldrig veta hur posten behandlar sina paket)



en organza-påse, en liten "bok" (personlig hälsning), och såklart armbandet! (ersätt ordet "design" med det namnet på det armband du vill beställa)

 allt i påsen!



fyra olika betalsätt för att du ska kunna välja det som passar dig bäst.

hoppas att ni förstår lite bättre!

som vanligt, frågor lämnas via kommentar eller mail ( [email protected] )


 sandra




Bella

Ja förhoppningsvis ska jag på midnattsvisningen. Men biljeterna i min stad har inte släpts än :( Så jag får hoppas på det bästa :) Ska du också gå? Åå, vad roligt det skulle varit att köpa, men just nu har jag inte riktigt råd :P Men min födelsedag är på söndag, så då kanske jag får lite pengar :) Vill verkligen köpa, så ska i vilket fall som helst säga till så fort jag kan :) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?