19 <3
Publicerat den

oj, det va länge sedan det var jag uppdaterade! har inte varit hemma så det är anledningen!

i torsdags så hämtade jag mina biljetter! :D
jag var så otroligt glad, och är fortfarande! det ska bli så kul!

ja, jag fick ju hjälp av en tjej att boka dem. (tack igen!) på skolan funkade inte min inloggning, eller christians så jag var galen. jag kunde inte boka biljetter. sen då, eftersom det var demokrati vecka så skulle vi på föreläsning. då fick jag ju sitta där. samtidigt så messade hon som hjälpte mig, och sa att hon kunde boka! ja flög upp i taket, och kompisarna skrattade åt mig. helt galen var jag. men åh, nu har jag dem!

så den 19/11 åker jag och ida åtta mil till göteborg och har våran livs kväll. kan ju passa på att säga tack till pappa som faktiskt hämtar oss två på natten! nu är det bara att hålla tummarna så att det inte blir några prov den 20, heh, men det kommer jag klara i så fall! energin från filmen kan man leva på länge!

 

har ni läxor över lovet? eller hur många har lov nu?

ja, vi har lite läxor, matte och kemi då. usch, men det ska väl funka!
ska nog fixa lite nya armband idag! kolla in på min blogg sen ikväll igen så at du inte missar att få hem dem till dig! :)

 Edward and Bella bracelet

(tänkte lägga upp en bild på hur det ser ut när du öppnar paketet du fått av mig, den bilden kommer ikväll eller under morgondagen)




Mimi ♥

Härligt att höra! Jo tack det är bara fint med mig också :D

Ja visst är den, Älskar den låten! :)



URL: http://mimigustafsson.blogg.se/


Sindy

wie, jag hoppas fortfarande platserna blir bra ^^

och hoppas du har en underbar dag den 19e :D



URL: http://metrobloggen.se/InControl





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?