vad har du för twilightsaker?
Publicerat den

så lätt att jag ska se new mon igen. och igen. och igen och igen igen igen... igen. ord gör ingen rättvisa mot filmen alls. längtar så tills dvd kommer ut. har absolut ingen aning om när den kommer, men man kan ju hoppas att den kommer inom en månad, undra om jag tar i nu?

jag hade tänk att beställa efter twilight ni vet den där utgåvan. men så hittade jag den på åhléns! så jag köpte den tillsammans med twilight-soundtrack. då jag bara hade new moon.

en rolig sak bara. angelica brukar fråga mig hur mycket twilight saker jag har. jag svarar och ändå uppfattar hon fel. så nu ska jag skriva vad för twilightsaker jag har. just för henne.

Böcker:

- alla fyra böcker på svenska (om jag kunde drömma, när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta, så länge vi båda andas) faktiskt de enda böckerna jag har på svenska.

- alla fyra böcker på engelska samlade i en box! the twilight saga.  (kommer hem under veckan, tack mamma!)

- twilight tie-in
- mew moon tie-in (tie-in = bok med filmomslag)

- twilight- the complete illustrated movie companion
- twilight- director's notebook (engelska)
- new moon - the complete illustrated movie companion
- new moon - collector´s edition (engelska)
- breaking dawn special edition

- (mina älskade) the twilight journals. (engelska)

Film:

- 3 twilight filmer
- 1 twilight deluxe two disc edition

övrigt:

- twilight soundtrack
- new moon soundtrack
- new moon samlar kort (bas 72 kort)
- new moon kalender


så jag tror att detta var allt. kan ha missat något dock. heh. näst på listan är en twilight t-shirt! :)





fråga:
vad har du för twilight saker?





Anonym

oj hjälp vad mycket du har...

vet du förresten om man kan köpa dom svenska böckerna i en box? och isf vart ? :)



URL: http://oliviaiss.blogg.se/


Nadine

Det som jag har, som jag är stoltast över är en tshirt där det står "Team Edward" på framsidan med en såndär fin stil & på baksidan står det quotat "what if i'm not the hero. what if i'm the bad guy?"



den är såååååååå fin, haha.

KRAM!



URL: http://vivalanadine.blogg.se/


Frida

va mycket och fina saker du har =D

kan tänka mig att du lagt mycket pengar på det haha ;P

(om du inte fått det mesta av någon/några)

förresten så står det att du har 3 Twilight filmer. jag antar att du har 1 på svenska och 1 på engelska, men den 3e? =S



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Johanna

Aw, twilightsaker <3



Jag har:

alla böcker på svenska med "hård framsida"

alla böcker på svenska i pocket (utom Så länge vå båda andas)

Breaking dawn (special edition)

Twilight (boken)



En twilighttröja med alla Cullens utom Carlisle och Esme uppradade (från twilight)

En Team Edward tröja (baksidan: what if i'm not the hero. what if i'm the bad guy?")

Gina tricottröjorna: I (apple) Vampires och forever 17.



Twilight soundtrack

Twilightfilmen



Till sist, min älskade twilightpärm.

Den är fullproppad med inplastade Intervjuer, urklipp, repotage, bilder från twilightvärlden.



Nästa på listan är Alice halsband, Robsessed, New Moon i film och bok, Eclipse (boken) och en twilightkorthållare.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?