Påminnelse
Publicerat den

tänkte bara göra en påminnelse till alla er som vill köpa mina smycken. är det någon av er som ska gå på midnattsvisningen i göteborg, och vill ha ett armband? i så fall så kan ni få dem på plats! ni slipper betala frakt + porto (vilket är ungefär 20 kr) samt väntetid! tänkte att det kunde vara bra att veta!


tänk, nu är det bara TRE DAGAR kvar till twilight + new moon!! midnattsvisningen kommer bli det roligaste på hela året. har hört att man kan vinna fina priser om man klär ut sig. ska du göra det? själv vet jag inte, men nja. jag tror inte det ändå.

när jag var i gbg i fredags med Marie så givk vi förbi rut m.fl. såg ett sånt ursnyggt linne så jag måste ha det! hittar ingen bild på linnet tyvärr, men ni hade tyckt att det va snyggt med ;)

men, klockan är snart 18.00 och då ska jag plugga, matte för att vara exakt. måste räkna ikapp. sen har jag ju hela dagen på onsdag med, vilken tur!


innan du går, har du väl lämnat en kommentar? (:





Jullebulle

Hej! WoW, twilightarmband! Hur tar man reda på mer, skriv kommentar på min blogg, kram



URL: http://frida.se/blogg/blogg.php?id=2886





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?