nya armband till försäljning
Publicerat den

som ni kanske vet, eftersom jag kan ha sagt det, så har jag ju gjort nya armband. några av dessa armband var inbjudning till gårdagens fest! kan ju tilläggas att personerna som fick dem var väldigt glada! så gulligt att alla kom med mina armband runt sin handled! nu när de har fått dem så kan jag lägga upp dem på bloggen för försäljning. obeservera att armbanden inte behöver vara twilight-relaterat, så länge du själv inte vill.

som vanligt, är du intresserad mailar du mig. Ange storlek och namnet på armbandet, i mailet.

alla armband kostar 100 kr, (+ 10 kr i porto) /st. Två kostar 150 kr. jag betalar porto.

"Julia" bracelet:

hjärta- med valfritt citat
rosa band- om du vill ha en annan, fråga om den finns.
kedja, reglerbar storlek



 

"Ida" bracelet:

kedja- med rosa band trätt i. (fråga för annan färg om det önskas)

nycke, hjärta, lås- berlocker
reglerbar storlek.


 

"Erika" - bracelet:

läder, reglerbar storlek (syns ej på bild)
nyckel, hjärta, blå/vinröd/vit pärla - berloker




"Ida 2" bracelet:

flätat mocca, reglerbar storlek (syns ej på bild)
vit/blå/vinröd- pärla, hjärta- berlocker





"clara" bracelet:

moccaband, reglerbar storlek med vit/blå pärla
två silverringar





"Erika 2" bracelet:

hjärta- valfritt citat
svart band, reglerbar storlek
vit/blå pärla






även om storlekarna är reglerbara är det bra för mig ändå om du skriver din storlek i mailet. om du vill ha en annan färg, var snäll och skriv det med, så ska jag se om det finns möjlighet.


armbanden kostar 100 kr + 10 kr i porto/ st. två armband kostar 150 kr. du betalar då inget mer, jag står för frakt och porto!


mer frågor? fråga mig!

/sandra




Johanna

Hejhej!

Jag är väldigt intresserad av Julia Bracelet men jag har en fråga, om jag beställer om cirka en vecka, hinner jag få det innan jul då? Det är nämligen en julklapp till en vän.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?