new moon
Publicerat den

okej, nu har jag lugnat ner mig lite mer. kan fortfarande inte fatta att jag har sett den, att jag såg midnattsvisningen! helt ofattbart. när man satt där så fick man nypa sig i armen flera gånger för att fatta att man var där. det var så overkligt. något som man längtat efter såg man äntligen. herregud. kan inte fatta det. filmen hade allt. två timmar av skratt, gråt, "naaw" allt! jag grät och var skitglad. speciellt i slutet. tänker inte avslöja vad han sa, men jag längtar så mycket till eclipse. bara 220 dagar kvar..

 (bild från thetwilightsaga.se)

favoritscenen- bella tillbaka hos edward, volterra. <3 och så den i slutet såklart!




olivia

min favorit scen var också återföreningen.. tårarna rann som regn då :)



URL: http://oliviaiss.blogg.se/


Bella

Visst var den så otroligt bra!! Älskar också scenen när de återförenas! Jag älskar alla scener! Jag kan inte sens beskriva mina känslor. Filmen som man väntade på så länge blev så j*kla bra! Jag gick också två gånger inom ett dygn, den var absolut lika bra båda gångerna. Kommer vara lika bra nästa gång också - ska nog se den i helgen igen :D Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Nadine

Gud ja! Kan fortfarande inte fatta att jag verkligen har sett den! (två ggr dessutom :$)

När man följt inspelningen, pressmeddelanden & räknat dagar... så satt man där helt plötsligt.



Kommer vara så sorgligt när sista filmen visas. Vad ska man göra då?! :O



Kram!



URL: http://vivalanadine.blogg.se/


Ida

BÄSTA DAGEN I HELA MITT LIV! :D det var så grymt otroligt helt undewrbart jävla bra! bästa filmen ever! :D så kul! nästa är gäller samma sak! alksar allt som har med filmen att göra! :D BÄST BÄST BÄST! och du, btw jag ÄLSKAR dina nya arband med sitaten :) <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?