nej!
Publicerat den

Det som har hänt fick ju inte hända! som någon kanske har läst bland kommentarerna så är det en person som beställt men som inte fått något svar(mail) från mig. jag kollar min mail flera gånger om dagen för att det inte ska hända, så jag antar att det har blivit något fel vid överföringen av mail. (har skickat mail till dig nu, så hoppas det har kommit fram!)
Har du också skickat mail, men inte fått något svar? Viktigt att du meddelar mig snarast, så det kan förbättras!

fick en fråga om var jag köper mina smyckesdelar! jag köper dem överallt, alltså i små butiker som jag tycker har fina saker. några av affärerna är panduro, bead place, dalsjöfors smyckesbutik och magnolia!
länkar: panduro.se / beadplace.se / magnolia.nu
affärerna som jag köper i ligger nära Borås. funderar på om jag ska ha en så kallad frågestund, känns som många undrar mycket och det är roligt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?