'
Publicerat den

hejsan bloggen ♥

blogg.se verkar bara bli segare och segare, och på kvällen också. konstigt.

det va ju ett tag sedan jag la upp något nytt smycke, och det är ju faktiskt lite det som min blogg går ut på. att jag ska ha möjlighet att dela med mig av mina fan-made twilight smycken, och övriga smycken. imorgon, så ska det komma upp ett nytt smycke, denna gången ett halsband. hoppas att ni kommer tycka om det! twilight inspirerat det med (;

men som sagt smyckena gör jag för att jag tycker det är kul, och för att jag vill dela med mig. när man gör smyckena så lägger jag ner det i en påse, bla. tycker att det känns mer personligt att få hem armbandet då, och det är så jag själv skulle vilja få hem mitt.

första dagen i skolan var helt okej! imorgon har vi matte (två och en halv timma!), tecken och biologi. helt okej faktiskt. äntligen så kommer ida och julia hem från varma landet, och det ska bli så kul att äntligen få träffa dem! jag och Clara har saknat er <3

vad jag pratar, vi hörs mer imorgon!
sov sött och dröm gott/ sandra

Till er som köpt armband:

(hoppas inte detta låter för barnsligt)

ni gör mig så glada bara så ni vet!
det är så kul att ni just har valt ett av mina smycken,
jag är nämligen väldigt ny på detta område!
alla de komplimanger jag får när ni fått hem dem är obeskrivliga!
tack och hör alltid av er om ni undrar något! (gäller även er andra såklart! (:)





Bella

Vad roligt att du snart fyller år! Du får lägga upp bilder och annat vad du får ;)

Det är jag som ska tacka dig för det superfina armbandet! Kramar



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?