Elfte november
Publicerat den

Redoxreaktioner och syrabasreaktioner kretsar för fullt i mitt huvud. Prov imorgon i kemi A. Håller min tumme!

ska bli skönt att det snart är fredag! längtar tills helgen så mycket. tjejerna ska ju komma och så ska vi fira att jag fyller Edward (; haha, vilken humor jag har. läste att de var i london nu och marknadsförde new moon. jag önskar så att jag hade varit där! drömmen i livet för ett twilight-fan? om det är.

sista avsnittet av True blood Idag. ska bli spännande!

 

åtta dagar, åtta dagar. andas ut och in... andas...



bilden är från edwardandbella.net som ni ser! vem vill inte ha venom på sina läppar?




AlexLann

Tack så jättemycket för kommentaren. :) Jättefin blogg btw.! :D <3



URL: http://alexlann.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?