iiih!
Publicerat den

kemin är gjord för idag. i alla fall med räknandet. tänkte bara ta det sista av psykologin och sedan är det vampyrernas kväll. true blood. tycker den blir bättre och bättre, i början var jag helt emot den. men nu är den helt okej faktiskt.

dagen har varit lite smått galen, fick ett sms från sf och i det stod det att biljetterna har släppts. min första tanke: "inte nu igen!" de har ju lurat alla oss twilighters en gång, och så nu då. irriterande. hursomhelst, så slutade det med att erika t bokade biljetter, sex stycken, och nu så ska vi tjejer gå på den. så glad att jag har biljetter till den ´nittonde, mest glad för det. ska bli så *** kul! helt ofattbart. trodde inte ens att jag skulle gå på premiären, och vågade inte ens hoppas på midnattsvisningen! och så ska jag gå på båda! jag lever på lycka i år, tack vare new moon ♥



sådan bra födelsedags present! bäst! bäst! bäst!


jag slänger in lite fan-made som jag tycker om!

   

   







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?