bara vanligt prat
Publicerat den

hejsan alla läsare!

denna helg blir fullknökad av smyckestillverkning. jag längtar så tills imorgon då jag äntligen kan sätta mig med de beställningar som jag fått in idag och igår. några är nämligen klara och väntar på få att bli betalade. så ni vet. med detta sagt menar jag att bloggandet inte blir så stort under morgondagen, lördag, söndag. självklart tittar jag kommentarerna och kollar min mail. så jag kommer inte glömma någon. lovar.

en annan sak, det regnar så man tror att Forks har kommit hit. i och för sig så är Borås den regnigaste staden i Sverige, så Borås är Sveriges Forks. haha. usch vad tråkig jag är!

kvällen ska bestå av plugg och mailing. morgonddagen av smycken och mailing.

ha en bra kväll, och en bra helg. hörs snart!♥

 




Bella

Vad kul att det går så bra för dig! :D Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?