tolv månader
Publicerat den

Till Christian

Den 11 juni 2008, när klockan var ungefär sju, så blev du och jag ett. I åtta månader hade jag väntat på att denna dag skulle komma, och nu var den där. Du anar inte hur mycket jag ville och önskade att jag hade mod till att göra. jag var så feg, så feg att det var nära att jag förlorade dig. Men så kom den dagen, när vi sa att vi skulle ut och gå tillsammans. Vi hade gått en bit och plötsligt sa vi det. vi var ett. Både du och jag visste att vi var ihop sedan någon månad tillbaka, men vi vågade inte erskänna det. Du anade inte hur jag kände för dig, och hur jag känner nu. Det är känns fortfarande som om jag svävar på moln. jag kan fortfarande känna det pirret i magen, det pirret som gjör mig så glad. Jag kan fortfarande bara vilja hålla om dig, och varje dag är saknade stor. Att inte få vara i din närhet gör ont i mig. Det finns så mycket som jag skulle kunna säga, men inte finner ord för. Kanske är tystnaden allra bäst. tack för denna tid. Jag kunde aldrig tro att jag skulle få vara så här lycklig.  jag älskar dig mer än något annat. Du är mitt allt...


din sandra






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?