SOLA SOLA sola
Publicerat den

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG

det är vad jag har gjort hela dagen. och igår. i måndags var jag ju med christian i österlen. väldigt fint där faktiskt. fast havet hade jag gärna struntat i. är uppväxt vid sjö så jag föredrar sjön. havet luktar bara alger och det är inte så populärt
hos mig.



.

första stoppet, underbar utsikt. fråga mig inte vart vi var. har ingen koll -



så söta, de var nära, ungefär en halvmeter ifrån mig. men (kv) ack så söta.




andra stoppet, christian har tagit det. jag var inte där. skulle tagit den stig som du.



tredje stoppet, eller något, kommer inte ihåg vad stället kallas, men fint var det i alla fall. havet (och lukten) var där och utsikten var fin. vill bara säga till Christian att du var finast av alla dem där.



innan vi åkte hem, var vi här, ale stenar. sådan fin, och nu skriver jag det inte bara utan det var verkligen himmelskt där. man ville bara lägga sig i gräset och mysa...

detta kort var det sista kort på österlen som visas.



som sagt, idag har jag solat och varit i stan med min syster, köpte en bikini på JC. tyvärr kan jag inte visa er en bild. men den va svart med ränder.

smörjade in mig med sololja för att förhoppningsvis få en brunare färg. men det verkar som om inte jag kan bli brunare än så här, synd jag som vill vara JÄTTEbrun.

imorgon blir det torsdagskväll och bio, på fredag? LISEBERG :D


// sandra



















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?