Lördag
Publicerat den

bara så ni vet så är jag inte bra på att komma på rubriker. denna var i och för sig extrem, men ni får vänja er vid det ;)

vad händer idag?.. hmm. jo jag började ju dagen med att städa mitt rum och min garderob. ni förstår, under veckan så samlas det massa kläder i mitt rum, för att jag har stora problem på morgonen vad jag ska ha på mig i skolan. så man byter out-fit några gånger innan man går, och för att hinna med bussen så hinner jag inte hänga in dem. så det brukar jag göra varje helg, fixa fint i garderoben. mycket trevligare att gå in i den då :)

efter min städmani så åt jag mat. efter det ringde jag till Christian, och sedan började jag med matten. nu pausar jag bara, tänkte göra en polisanmälan på min stulna plånbok. hade mycket pengar i den, och plånboken var en Friis!! åh, så arg och ledsen blev jag. alltså vem är så dum och snor någons plånbok!? aah, tycker synd om mamma och pappa med, fick ju pengarna av dem... skulle köpt klänning och skor o massa annat fint... :'(

så snart så ska jag anmäla det till polisen, måste bara vänta in pappa, så att allt blir rätt. aja. det är vad som händer nu.

ikväll då? springa och träffa Christian <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?