från "sandrasdesign" till "bland mina ord"
Publicerat den

så nu har jag bytt blogg. som det står i rubriken så hette min blogg innan sandrasdesign, men den tog jag bort. nu heter den istället bland mina ord, kan ju inte säga att jag är nöjd med namnet, men sandra och sandras och zandra och zandras och allt med sandra var upptaget! (väldigt många och, jag vet)

men men, detta får väl funka...

för övrigt gör jag samhäll, stor inlämning till imorgon, hellre det än prov. usch sandra inte gilla prov.

idag är det ett årsedan som jag var på balen med christian. jag minns den så tydligt. jag var hur nervös som helst och fick feber och allt. men den dagen betydde så mycket för mig. vilken tjej är inte rädd för att de inte ska få någon att gå med balen till? jag fick min drömprins och än i dag så tycker jag synd om dig, och jag ångrar den, jag skulle vilja gjort den till den bästa... hoppas på en andra chans i trean med min drömprins <3

det har snart gått ett år och fast än att jag inte kan så älskar jag dig mer och mer för varje dag. du är det bästa som hänt mig, glöm aldrig det...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?