Ett år sedan
Publicerat den

ett år sedan som jag slutade 9:an, som jag lämnade min klass som inte var någon klass egentligen. det var riktigt synd faktiskt. man pratade inte ens med alla. riktigt synd.
anledningen till att jag kommer ihåg denna dag är att jag alrig trodde att jag skulle få se honom igen, eller prata med honom. det var så hemskt. jag harde sabbat allt verkligen. som tur är så blev vi ihop sex dagar senare, den 11 juni 2008. så många minnen.

skoldagen har varit lite smått jobbig. på schemat var:
samhällskunskap
teckenspråk
lunch
matte (som egentligen är fysik, fast läraren snodde el lektion av fysiken, så det skulle bli jämt, aja.)
kemi

från kl nio till halv fyra. den enda dagen vi går så länge till är en fredag, lite irriterande men det funkar.
samhällen var lika rolig som vanligt, bestod av en sjungande lärare och ett skämt med skolkarna i klassen. roligt roligt. haha ni skulle sett deras miner! sedan lämnade jag in min uppsats til läraren, hoppas verkligen att det hjälper mig till ett MVG. vill ha det i samhäll.

vi hade också sista teckenspråkslektionen idag, betyget är satt och jag är glad :)
lunchen, hmm inget kul hände...
matte bestod av tal, tal och tal... repetition inför nationella matte B på måndag. 
kemi, ytterligare en till kemi labbrapport som ska vara inlämnad på tisdag eller onsdag. 
så nu har jag ganska mycket att göra, matte B Na, två kemiinlämningar, och någon engelska läxa med. 
men men , har man valt natur så har man ju ;) är faktiskt glad att jag valde linjen. den är jobbig ibland men man känner sig så stolt, när man kan säga att man går natur. 

efter skolan gick jag, Ida, Angelica och Clara till Viskan. alltid lika mysigt med er flickor <3
efer en halvtimma var jag tvungen att gå, mamma o pappa skulle till ullared så jag följde med dem. hittade inte så mkt. mest lite underkläder. 

shit va jag tjatar! haha ni måste trötna, så nu ska jag gå, 

// Sandra



 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?