såå tråkigt!
Publicerat den

varför bor man i sämsta hålet i hela världen? det finns så många ställen men ändå hämnar man här. det är verkligen tråkigt, det kanske låter dumt men jag vill bo i USA, där det händer något. det enda som händer här är att grannen har köpt en ny ko, eller att hönsen har rymt. nae, men ni fattar.

så idag har jag inte gjort ett dugg. bara saknat mina böcker. så jag har väl inget val än att läsa dem på engelska, super. men sen så ska jag köpa "the host" på svenska, "genom dina ögon" har aldrig riktig fattat det där med titlarna men men. den bocken kanske jag köper imon och i så fall kommer den bli på engelska, eftersom den på svenska inte har släppts än. men något måste man ju göra, vill inte direkt sitta och ta upp kemi boken och plugga inför tvåan. eller köpa hem fysik B boken. inte än i alla fall.

i morgon är det torsdagskväll. jättekul, nä inte så. men man får ju träffa alla vänner och det är ju alltid kul.
skit. mitt hår försvinner. måste köpa vitaminer. hatar frukt och grönt. älskar glass, haha jag vet, jag är konstig.

 lägger in en bild, som inte har något med mitt inlägg att göra. men jag måste få bort mina tankar från twilight. usch, gillar inte när böcker styr mitt liv. observera att detta är första gången.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?