övernattning
Publicerat den

Så snart åker jag och Erika till Clara och Ida så åker vi iväg till stugan och har en mysig övernattning! det ska bli riktigt kul :) synd att inte Julia och Ida nummer två kunde följa med :'( men det kommer ju bli en större övernattning förhoppningsvis! med dig<3

Av någon anledning så händer alltid motsatsen till vad jag har planerat, så jag kan "styra" över mina händelser. därför säger jag förhoppningsvis eller eventuellt etc. skumt, men det stämmer faktiskt.

fyra veckor har gått av sommarlovet och fem återstår. uscha då! det måste bli fint väder snart, min bruna färg håller på att försvinna och på ett solarium hör inte jag hemma, och bland alla brun-utan-sol krämer är jag aldrig. nej, jag är naturell. hoppas jag vunnit något på det, och jag vann väl ditt hjärta? för att det är sådan som jag är...

men men, nu måste jag gå, hej då bloggen!

p.s jag saknar Christian







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?