med mina vänner
Publicerat den

jag är inte trött och jag har vänt på dygnet. måste vända tillbaka snart.

igår var vi i idas stuga och vi hade det väldigt mysigt. vi tog båten över sjön till affären och sedan åkte vi hem. visst det var lite svårt att ro ett tag, men sedan så gick det bra när E och C nr 2 fick in det, eller igång. hemma i stugan fylldes rummen med os från taco och trevlig stämning. sedan var det "fyra-manna-kotte" som spelades i stort sett hela kvällen, och så klart "egyptiskt krig". hur kul som helst! somnade sent gjorde vi och man fick veta många nyttiga saker, eller hur Clara? sedan vaknade vi klockan 12 men gick upp 12.45 och där försvann den dagen... men så gjorde vi ju våra naglar i 3 timmar också! första gången, så jag måste visa mina verk. Erika läser eller har läst, nagelvård och hon är riktigt bra på det hon gör. det är alltid lika kul att få lära sig lite nytt och ibland undrar jag varför jag läser fysik istället för att ha massage eller manikyr.

  Claras naglar, fransk manikyr. tog initiativet och målade med silverglittrigt nagellack vid kanten vid det rosa till det vita, och det blev väl rätt så fint, bilden blev dock inte den bästa.

  Idas naglar målade med allroundlack, rosa, och en blomma av guld,( använde mig av en eye-liner pensel när jag gjorde blomman) och på med allroundlacket som topp.

 mina naglar. allroundlack (två lager), rosa nagellack målade som hjärta med samma teknik som på idas naglar, och sedan på med allroundlacket igen.

 mina naglar igen, dock är hjärtanen uppochner.

 även om det är finare i verkligheten än på bild så är det ändå fint. varje solnedgång är vacker. synd att det rosa är avgaser. jag vet, nu var det förstört. men det är fint.

allt från mig,

sandra ♥








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?