TRÖTT+ smyckeuppdatering
Publicerat den

antingen har jag drabbats av sömnsjukan eller så börjar jag bli sjuk. jag drömmer så mycket så när jag vaknar på morgonen är jag helt borta! haha, och drömmar ska hjälpa, jo visst. inte för att det har att göra med att man börjar bli sjuk, men jag är hängig all the time.

går och väntar på min mobil som jag bla fick i julklapp, den kommer på måndag förhoppningsvis! då ska ni få se vad jag fick i julklapp :) tycker själv det är kul att se vad andra får/fick.

lite uppdatering om mina smycken kanske?

jag gör fortfarande smycken efter dina önskemål, passa på nu under lovet för snabbare leverans!
om du gillar twilight spelar ingen roll. din önskan-min lag!

har haft en tjej som ville ha breaking dawn tema, funkar väldigt bra. andra berlocker, ta bort berlocker, funkar också bra. som sagt har du  något förslag på designnamn? säg det till mig! så blir jag jätteglad!

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?