tips
Publicerat den

fick ytterligare ett tips från Anna. (tack!) det är roligt att så många eller att någon ändå bryr sig om det jag gör! och kommer med nya idéer. jag har också tänkt något sånt, det finns ju vissa betalningsprogram som man kan ha på sin blogg/hemsida. men då är det liksom en bild på armbandet (exempelvis) och så kan man trycka KÖP. detta är bara tråkigt tycker jag, för grejen med smykena är att NI ska vara med och bestämma hur ni vill att det ska se ut! alt, att man köper dem så som de är på bilden så klart!

men japp, så kommer det säkert bli. en snyggare blogg med olika flikar. sen så ska jag inte ha twilight på bloggen heller. kanske kommer det upp något om jag samarbetar med någon. men annars, bara smycken. så kan den ju fungera som inspiration med.

just nu sitter jag och gör ett så otroligt fint armband (ah man får vara ego ibland). armbandet har breaking dawn tema, ni kanske vill se det sen när jag är klar?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?