tidning+ twilightgrejer.se + du glömmer väl inte?
Publicerat den

jag blev så förvånad idag. ni skulle sett min min! jag har skåp i den berömda källar'n på skolan, tro det eller ej, men mycket mysigare där än i central kapprummet. i alla fall, så finns det ett ställ där nere med tidningar och vykort. vet inte om alla gymnasieskolor har detta, men så fick jag se tidningen och tänker.. VEM? vem vem, vem är det? clara såg mig och bara, jag såg det med. omslagsbilden var Kristen och en stor intervju med henne var med i tidningen! super mega glad blev jag. så jag tog tre stycken. varav en fick en annan galen twilight-tjej i teckenspråket. och så en kan man klippa i, och en hel. viktigt. haha.

på tal om tidningar, det finns sjukt många tidingar ute nu. www.twilightgrejer.se är en supersida för alla twilightprylar. Tjejen bakom denna sida är hur snäll som helst, så ta och gör ett besök hos henne om du inte redan gör detta! Tack Marie, för hjälpen med tidningarna och det! betyder mycket!(:

är ni sugna på att se tidningen? säg då till för då lägger jag upp bilderna från den imorgon!

ni har väl inte glömt att kolla in under helgen? då kommer det in nya smycken, perfekta för julklappar. sedan så blir det en sak till.. t*****g, vad kan det vara?

i svenskan så håller vi på med att skriva noveller. temat är "val". tre olika val ska pasera och de ska på olika sätt. någon idé om vad jag kan skriva? jag har ju mina funderingar, men kanske är de för "grymma". tänkte att hon skulle dö nämligen. heh, nu vet ni det! men i alla fall, förslag? ja tack!

imorgon är det avslutning av nobel(natur)veckan. sen är det en vecka kvar till lov. fy vad skönt det ska bli.
längtar du med?


/sandra







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?