thanks
Publicerat den

Anna gav mig en smart idé. att satsa helt och hållet på mina smycken, när jag väl gör en ny sida för dem. tack för tipset, väldigt smart det med sidorna. design och sånt, där är problemet, men visst, köpa en kan man ju alltid.
tror också att man kanske blir mer intresserad som köpare, när man märker att någon brinmnre för ämnet. visst gör jag det, men tiden, tiden räcker inte till. när man går i tvåan har man ptroligt mycket att göra. men visst. jag ska göra mitt bästa!

tack för förslaget! super gulligt av dig! :)



Bella

Hej :) Ville bara säga att jag har fått armbandet. Gud vad fint det är - jag älskar det! Tack så jättemycket :D Många kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


sindy

fick hem armbandet idag, den är otroligt vacker tack tack så mycket. Underbart jobb du gjorde :D

Den ska med till min långa resa nu och ska typ aldrig ta av mig den :D tack igen!:D



URL: http://zgl.blogg.se/


Sandra Svensson

Tack för armbandet fick hem det idag, otroligt fint! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?