poster
Publicerat den

okej, så nu är jag på hugget igen! tycker synd om mina läsare som inte har något att läsa när de kommer in på min sida. först tänkte jag säga att nya smycken kommer in på bloggen under helgen! twilightsmycken och "vanliga" smycken.

jag nämnde ju något om mina postrar, för det var någon som undrade hur den som jag vann såg ut. Denna finns (bland andra) på discshop och heter "bella and edward poster". (namnet borde vara rätt)
den är inte mega poser som edwardpostren är, den är enorm!

den är fortfarande inte upphängd, vill ha ram till denna! tack för tävlingen Anna!



nu sitter denna väldigt dåligt på väggen + att det är häftmassa överallt, jag borde rama in denna också. för övrigt så var det denna som jag fick av tjejerna när jag fyllde år! tror att de köpte den på gallerix!

som ni ser, inte upphängd. vill rama in denna med. detta är då en liten plansch. finns på gallerix.

när jag ändå var igång att ta kort så tog jag kort på min twilighthylla.
heh, tror inte ens hälften av sakerna står på hyllan, för det får inte plats. så jag måste skaffa en till!
men i alla fall, ett liitet urval. (se bort sälen och den halva nallen! Bukovski är det bästa)




som ni ser så är inte "så länge vi båda andas" där, beror på att min moster har den hemma hos sig!
som sagt, allt är inte med. sitter lite mini-postrar här och var med. löööve twilight!

har du några bilder på ditt twilightrum? eller är det något som du är extra stolt över som du vill visa upp? maila dem så lägger vi upp dem här om det önskas!





p.s, har ni sett min nedräknare för eclipse? hittade den på www.robertpattionson.se, tror inte att det är den "officiella" men åh så glad jag är!

/ sandra






Nadine

Gud vad jag älskar din design! Finaste bilden på Kristen & Robert också, love it <3



URL: http://vivalanadine.blogg.se/


Anna

Det var så lite så! Jag är faktiskt lite avis... haha!



URL: http://thesquare.blogg.se/


Frida

väldigt fint du har det på din hylla =)

när jag införskaffat lite fler Twilight och New Moon saker ska jag också ha en egen hylla till det =) haha



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Pernilla

Här är min The Twilight Saga samling (alla sakerna är inte med eftersom det kommer hem lite nytt till mig denna och nästa vecka):

http://trueloveisforever.blogg.se/2010/january/draft-jan-8-2010.html#comment



Vart har du köpt "ställen" som dina The Twilight Saga: Twilight och New Moon companion står på?



Mvh

Pernilla



URL: http://trueloveisforever.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?