ny bild!
Publicerat den

titta vad jag hittade, just att den kommer från en borttagen scen ur new moon!



när du tror du detta händer?

källa: www.twilight-belgium.blogspot.com



Marie

Jag kände mig helt snurrig när jag såg den här bilden först, men jag tror att jag kanske gissat när den inträffar. :-)

Jag tror att det är när de har kommit hem från Volterra och Charlie förbjuder Edward att sätta en fot innanför dörren. Edward säger ju i filmen att Charlie sagt det, men vi ser aldrig det, och Edward har samma kläder på sig som i den scenen. Alice är med på bilden och hon har Bellas ryggsäck med sig, så det kan nog vara när de precis kommit hem och Charlie är vansinnig på Edward.



Åh, det ska bli så kul att se alla bortklippta scener! Jag längtar så till New Moon-DVD:n. Det var häftigt när Twilight-DVD:n kom ut, men jag var ju inte så förtjust i filmen. New Moon älskar jag, och det ska bli så roligt att få se allt extramaterial, höra kommentarspår osv!!!



URL: http://www.twilightgrejer.se


Ida

Jag tror att den secen är precis typ dagen efte dom kommer hem från italien för edxard har samma kläder som i secen i bellas sovrum, och jag tror precis att det är innan den secen att alic skjutsar han dit för att lämna hennes västa men han får inte komma in så då tar han fram väskan och säger att han bara ska lämna den till bella och gå, så det gör han men sen klättrar han in genom fönstret :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?