Information
Publicerat den

Bra att veta om mina smycken:

Mina smycken är hundra procent handgjorda. materialet jag köper ska vara nickelfritt enligt dem.
jag rekomenderar er att inte utsätta smycket för fukt, samt behandla det väl. det vill säga, under aktiv aktivitet bör det inte användas.

om något skulle gå sönder så kontaktar du mig, ibland kan det vara "fabrikationsfel" på den del av smycket, och det kan då inte jag stå för. även om det är stort som litet kontaktar du mig.

Bra att veta om tillverkning:

jag som sagt, gör allt själv. jag gör ditt armband efter din önskning, de armband som ni ser på bild kan användas som grund. när jag fått bekräftning från dig gör jag ditt armband. i de priser som står ingår frakt, om det inte sägs annat.  (jag måste fått din betalning innan jag kan skicka smycket)

Bra att veta vid betalning:

en del föredrar att skicka pengar via posten. Detta går bra, men om brevet med pengarna i kommer bort så är det postens fel, och jag kan inte stå för det förlorade brevet. jag kan då inte heller göra/skicka ditt armband. detta är av säkerhetsskäl som jag gör så, annars skulle man kunna säga att jag man har skickat fast man inte har det.

om brevet kommer fram till er, men ni ser att det är öppnat och i brevet ligger det inte någonting, det som ni beställt finns inte där, så kan jag tyvärr inte skicka ett nytt. återigen, säkerhetsskäl. ni kan ha fått armbandet men, ni säger att ni inte fått det. jag skickar nytt och så wips har ni två. därför kan jag inte skicka ett nytt till er vid uppbruten förpackning.




hoppas ni förstår att detta är regler som jag måste följa. annars så skulle detta inte fungera över huvud taget. om du har några frågor på allt som rör min smyckestillverkning, betalningar, m.m så svarar jag gärna på dem.

när du fått ditt armband är jag tacksam om du skriver en kommentar till mig så att jag kan visa för andra att jag faktiskt skickar armbanden, och att jag är seriös med det jag gör.




Sandra Svensson

tack för armbanden super nöjd! + att det gick otroligt snabbt, tack igen :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?