Första december
Publicerat den

(har väldigt stela fingrar idag, så jag knappar knappt in rätt tangent, ifall det ser lite roligt ut alltså)

Där första december och det är kallt ute! några minusgrader är det allt, och man märker frosten i marken när man går. visst är det mysigt när man ser alla ljusstakar i fönstren? det tycker jag i alla fall. nu är det bara snön som fattas.

fick en avi från discshop idag. vet ni vad som är i den? jo, min vinst! kan ju visa er sen.

snart ska jag äta, följt av plugga.


angående armbanden så kan jag säga att det tar inte lång tid att få sina armband, OM inte posten har mycket att göra. jag skickar era smycken så fort jag fått pengar från er. Har ni frågor så fråga gärna!

sandra



olivia

guuuuud, tack så mycket för armbandet, det var superfint! :):)



URL: http://oliviaiss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?