'
Publicerat den

Känner inte att jag kommer hinna blogga imorgon, så jag skriver en snutt nu istället.

var på bio idag och såg, ja du gissar rätt. den är fortfarande lika bra. ska tvinga med mig killen någon dag, fast han vill nog hellre se avatar. någon som sett den i 3D? funderar på att ta med honom på just 3D. alla julklappar är handlade och nu väntar jag bara på julafton. jag gillar inte när all den förväntan man har byggt upp bara försvinner över en dag. förstår ni vad jag menar? all den försväntan bara försvinner och allt blir så tomt. nja, det gillar jag väl inte med julen direkt.

nu återstår bara en sak,

jag önskar mina läsare en God Jul och ett Gott Nytt År.




sindy

Hej! Jag igen hehe :)



Tycker Edward and Bella bracelet är så underbart fin, så tänkte fråga om man kunde ha en sån. Med ett hjärta som man kan öppna och stjärnor istället för dom andra hjärtan som finns? Är helt förtjust i stjärnor, sen jag var liten :)

Vet inte om man får välja vad som ska stå på dom där andra hjärtan där man kan skriva..

men om det går så skulle jag vilja ha en där det står "Be Safe" och en där det står "Forgiveness is the attribute of the strong.”

Om det är TOO MUCH, säg till ^^



God Jul!



URL: http://zgl.blogg.se/


sindy

ja, det vände faktiskt och det var verkligen tur det haha ^^



jätte fint, tack! om du rekomenderar att sista citatet bytts ut till en kortare så kan jag alltid hitta en annan? Så det inte ser kladdigt ut. Säg bara till :D



tack detsamma!



URL: http://zgl.blogg.se/


sindy

då ändrar vi det sista till "Remember" bara :D





URL: http://zgl.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?