det smäller redan..
Publicerat den

det smäller redan utanför mitt hus. ärligt, varför smäller man innan tolvslaget? jag förstår inte det. vi själva smäller aldrig raketer, vi har djur och vi ser hur de reagerar. smäller ni raketer?

just nu känns denna dagen piss. undrar om det blir ett bra nyår? all den jälva press som man ska ha.

2009 har varit bra och dåligt. mycket har hänt och många ögonblick av dem glömmer man inte. den natten då jag sprang hem i tårar glömmer jag inte. Eller när vi fick ett samtal från anki om mikaela. jag glömmer inte heller alla de tårar som föll på den första begravning jag varit på.

jag glömmer inte min födelsedag och vilka underbara vänner jag har. (dem glömmer man aldrig). när ni tre kom hem.. finner inga ord. som sagt mycket har hänt, bra och dåliga. jag hoppas att ni som läser detta kommer att få ett fantastiskt bra 2010. så gott nytt år till er. från mig.




sindy

Jag önskar dig ett Gott Nytt år Sandra!

Hoppas du får det bättre nu på nyår och jag hoppas 2010 blir SÅ mycket bättre för dig. Det förtjänar du. Ha det bra och ta hand om dig! Kram <3



URL: http://zgl.blogg.se/


I D A :)

sv. bra gissat ha en bra kväll! svaren kommer ut i morgon!

gott nytt år!



URL: http://aelfs.blogg.se/


Frida

fin blogg du har =)

tack för svaret på frågan förresten!

vi smäller inte heller raketer, har en hund. men han verkar inte bry sig så mycket ändå =P



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Ida

Aaw, ne du, vad hade vi gjort utan dig!? 2009, aah, vilket år egentligen, både bra och dåligt som du sa;) men en sak jag inte kommer glömma är er, som funnits med under hela året, tack<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?