bella look-a-like armband
Publicerat den

iiiih, jag är superglad! ni vet det s:t bracelet som bella har i twilight? jag har ett sådant nu. var i stan igår och köpte ett. det vet inte om bilderna är exakt de samma, men väldigt likt är det i varje fall. pasasr perfekt också. då så, efter mina ord så får ni dömma själva:

  bilderna på armbandet är dock inte så tydliga ;)



gick också in i en alldeles för snygg affär med väskor. och jag kunde inte hålla mig.. expetiten var verkligen.. duktig på att sälja. egentligen så gillar jag inte när de kommer med sina komentarer " åh, den är väl fin" eller " det är ju sådant bra pris, och så har den ett innefack också, så inte någon kommer ner med sin hand i väskan" asså hallå? hur visste hon att jag har blivit av med en av mina plånböcker (min friis förövrigt) ? eller att jag är en väskfantast! hur som helst.. väckan fick föja med mig hem.. och vet ni vad? allt det hon sa stämmer så in på den väskan. sedan kan jag trösta mig med att jag inte köpt en väska på väääldigt länge. senast var nog för minst fyra månader sedan. märket är ju inget speciellt som ni ser.



fråga mig inte varför jag fotade den på golvet! för jag vet inte själv. haha



imorgon är det fredag, och bara ca två veckor kvar till avslutningen!
har jag sagt att vi ska teckna "tänd ett ljus" på avslutningen, om vi kommer med?

funderar på att ändra min design helt, någon som vet någon bra? :)

be safe , sandra



Hanna

hej, har länge letat efter ett sådant armband, vart hittade du ditt?

kram hanna



URL: http://breatheuntiltomorrow.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?