saknar dig, nedräkning börjar...
Publicerat den

nu, klockan 01.08 ska jag blogga. nu har jag inget att göra och jag ska väl snart sova, eller jag ska vara uppe till halv fyra. mer om det sen. jag tänkte börja med stockholm. det skilde sig mycket från borås. folket var trevligare, mycket mer bilar, så mycket shopping, och en gina tricot (som vi såg). konstigt det med gina, bara i lilla borås har vi två, men jag vet ju att det finns fler, men konstigt att man inte sett mer, vi som gick så mycket. hmmm.. men men, liiite shopping blev det ju.
         så det sved till i plånboken en aning. en klänning, en cardigan, linne, presenter, smink och pennfack fick jag i alla fall med mig hem från stockholm. de affärerna fanns inte hemma, så det är acceptabelt. på fredagen blev det gröna lund. stället suger verkligen, litet och trångt och lååånga köer. men berg-och-dal banan, var faktiskt bra. insaine vågade jag dock inte åka. usch den verkade läskig. så ni som inte vart på grönan behöver inte känna att ni missat något, liseberg ÄR bättre. så mycket bättre. efter det skansen, allsången som spelas in där är ju mini! cameror kan ljuga! det är bevisat om man åker dit. fast det var ju ändå roligt att se så klart. en "sightseeing" runt djurgården och slotet, samt en kort sväng i stan, blev våra sista nöjen i denna otroligt fina sommarstad.  tack, mamma och pappa för att ni tog med mig och mikaela. tro det eller ej, men det var kul! ett finne för livet, definitivt ♥

 (målningen är inte den bästa, men det äär rätt häftigt ändå) min syster,
 t-shirt- gina (min)
 shorts-  gina
skor- tommy hillfiger
väska- bianco (min)
halsband - nerlagd smykesaffär

 jag.

linne- faith
shorts- gina
skor- dna
accesoarer- gina
väska, friis & co- wasséns


 utsikt från sjuttonde våningen från hotellet. vi hade utsikt på andra sidan, alltså vattnet.



På eftermiddagen så kom jag ut till mina vänner och min underbara Christian! det var som att se honom första gången. det pirrade i mig christian! du är så fin<3

när jag kom åt vi god mat, jag babblade om stockkholm och pussade på min älskling. gud vad jag hade saknat honom. senare paddlade vi kanot. bara så ni vet så äger team twilight på det! kvällen bestod av många fina stunder med christian, och många efterlänktade röster.


det enda jag har gjort sen jag har kommit hem, är att vara med Christian, han åker i natt till menorca! :'(
usch, jag vill inte att du ska åka, jag vill vara hemma och gosa. jag kommer sakna sig så otroligt mycket, och många tårar har blivit fällda och kommer bli. jag saknar dig redan, två veckor? hur ska det gå?! din tröja luktar dig, och jag undrar om jag inte kommer andas ut lukten snart. den luktar obeskrivligt gott. jag hoppas att du får det kul där nere i alla fall. jag saknar dig, så mycket älskling. skyna dig hem, för här väntar jag ♥


 more than words can say...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?