bland andra intressen'
Publicerat den

hemma från jönköping lasarett. det gick bra alltingen där. hmm.. jag har väl inte så mycket att blogga om egentligen. jag mår väl en aning bättre idag, men det beror nog bara på att jag har köpt bafusin. mums va gott. fast man får ju inte äta så många... heh.. tror att jag blev sjuk pga kall fuktig luft när jag sov, men jag vet inte riktigt det. bara spekulationer.

dagen i skolan var "soft". psykologin var inställd och vi hade en riktig fysik lektion idag. om jag tänker efter så är det bland det roligaste ämnet, när man väl fattar. men om man verkligen tycker det är roligt, borde man inte ha ett bättre betyg än g då? (ja jag vet, det suger!) det finns inget roligare än när man faktiskt fattar något, eller klarar av att lösa en uppgift. men jag tycker det ändå är kul. det är häftigt på något sätt att man kan räkna ut allt det där man bara tog för givet när man var mindre. samtidigt som det är en rolig kurs så kan den vara jobbig. för den tär på ens självförtroende, i alla fall mitt, men när man verkligen har rätt så är det toppen. man påverkas av så mycket och på speciellt den lektionen känner jag mig så dålig. det finns många duktiga i klassen, även christian... de påverkar en, slänger ut komentarer men man får stå ut. man tänker, skit i om det är ett g, så länge jag klarar av kursen. men det är tur att det kan vara kul. och jag hoppas innerligt på att denna kurs kommer att bli lyckad! :)

ops, lite text.

kom på att jag inte har visat vad jag har haft för mig då och då på sommarlovet. för er som undrar vad det kallas så är det scrapbooking. ett intresse som jag delar med min mamma som är med i ett design team för magnolia. www.magnolia.nu. hon gör kort för företaget och jag har det som intresse. jag håller mest på att dekorera, eftersom jag älskar designa. så följande bilder är lite saker som jag har gjort.

 Scrapbooking. cardstock, papper, dekorationer och kort. på mig och christian. han fick det.

¨scrapbooking. samma material och en "tag" som ni ser på nästa bild.

 strasstenar, som dekoration.

 scrapbooking. jag och syster.

 tavlelliknande sak. roligare än att sätta ihop designen på ett papper.

 brads, blommor, glitter, pärlor... = dekorationer

alla vet att jag är ett twilight-fan. så nu har jag gjort mig en egen box. inspiration, så klart twilight.
från början var det bara sjävlva boxen och tre stycken album.( se första bilden) alla i fult papper. så jag sätte igång min hjärna och jag fick fram det här:

 inte så fint, tycker jag...







  vääldigt mycket twilight, men jag älskar det!

 *host* twilight...

en sak till gjorde jag faktiskt, men då skäms jag aldelles för mycket. ledtråd, i'm in love- special edition. så avsjöjat... hahahha. tur att någon bjuder på sig själv. hur som helst. detta är vad jag har gjort ibland på lovet. det tar verkligen tid. man kan inte tro det, men jo då, en "scrapp" kan ta från två timmar till fem. men sen är jag noggrann med. hoppas ni tyckte om det.

nu måste jag leta efter ett lås till min cykel, jag och christian hade tänkt cykla till skolan imorgon. ha en bra dag, och plugga inte ihjäl er!

kram, sandra



Tha G

Jag borde nog hjälpa dig att dryga ut ditt bibliotek lite grann.. Min bokhylla står till ditt förfogande. Haha, du vet redan mina åsikter men än en gång: verkligt fina alster, trots temat...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?