tråkigt tråkigt osv
Publicerat den

tråkigt tråkigt tråkigt! mina planer bara kraschar hela tiden. säger man något så händer motsatsen. får snart börja prata tvärt-om. som om folk inte tror att man är helt borta då. kul... ikväll, ikväll.. jaa vad händer? nä det finns ju inte så mycket att göra här i den lilla stan´. jag vill verkligen bo i en STÖRRE stad när jag flyttar från denna lilla håla! vilket jag säkert inte heller kommer att göra för det är min vanliga tur. tänk om man vore en kändis. då skulle man uppskatta mitt liv, men nu vill jag vara känd. tror jag. i alla fall lite, eller inte känd som paris hilton eller så. men jag skulle vilja vara en skådespelare, för de får leva sig in flera "liv". Det hade varit riktigt kul. skulle jag vara skådespelerska så hade jag gjort det för den anledningen, det verkar helt enkelt super att få kunna spela olika personer med olika liv. men det är ingen idé att ha det som dröm. det skulle aldrig hända mig, aldrig.

vilken tur att jag har alla de miljoner läxor som väntar på mig så att jag slipper vara osysselsatt. är det någon som vill spela mitt liv, så har ni detta att göra:

- "lord of the flies" läsa tills du spyr, nä men du har i så fall någon vecka på dej. den är faktist inte så dålig.

- kemi prov - du kan öva din empiriska formel och räkna ut molmassor tills på onsdag, för på torsdag sista 
  lektionen väntar din dom.

- fysik - tröttnar du på empiriska formler och två grundformler så kan du alltid ta fysiken istället. här har du en 
  formelsamling så att du slipper hålla reda på alla de 15 - som kan bli - 30 formler. men vill du räkna så ska detta skes
  innan måndag.

- matte, c kurs. funktioner är det som vi gör just nu, hela sida 16 tills på tisdag.

- svenska, en till bok. ganska tunn är den så jag skulle rekomendera att du tar den engelska först. dessutom så är
   den engelska nästan redan färdigläst. oj, glömde jag säga det? svenskaboken är från 1895 ...

- psykologi, läsa egenom betygskriterier för att kunna förhöra din lärare. intressant eller hur?

hmm.. jaa asså det kan ju vara något mer som jag faktiskt har glömt. min almanacka är inte med mig just nu. men jo.. jag har liiiite att göra.. japp det har jag. så jag ska nog sätta igång snart... snart... bara varva ner liiite till först... så nu lite mer punkter................................... lite till förresten................................................................ hej då, nu ska jag leva mitt liv' ...................................







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?