Tjoho!
Publicerat den

tjoho alla!

snart ska ida komma till mig och vi ska plugga! japp, det ska vi faktiskt, vå är så otroligt duktiga vi två. det är skönt när läxorna är avklarade och man slipper att tänka på dem. lättare om man tar lite i taget. förhoppningsvis så kommer biologin bli klar idag, och då kan man bocka av det! super!

just det, lördagkväll är det också. vi får väl se vad vi hittar på efter det! kul ska det bli i alla fall! sen ska jag rätta mitt senaste inlägg, boken hette visst "lord of the flies" som om det låter roligare att läsa... flugor?!

 tidigare idag har jag varit hos Christian<3 jag sover så skönt hos honom, jag är väldigt frusen av mig, så han är mitt element. tack för en de underbara timmarna älskling!

 
det galna twilight-fanet! älska twilight ♥!

kanske borde säga att jag har liiiiiite problem med blogspot.com, fy vad allt ska vara svårt dåh!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?