SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL
Publicerat den

hej hej bloggen :)

äntligen har det kommit rikitgt fint väder. Det är sol! så nu kan jag äntligen sola mig lite brun. jag som har så svårt för att bli brun. jag får ju inte vara helt vit heller när älsklingen kommer tillbaka. det får inte bli "black and white"- paret. skulle va så typiskt, men jag passar ju i att vara vit, eller hur christian?

min dag har även bestått av twilight. man blir så fast även om man har läst dem innan. så nu är jag snart klar med twilight och förhoppningsvis så kommer breaking dawn - special edition snart. det ska bli riktigt kul! som jag längtar- och bion ! värre än julafton! tänkte beställa hela twilight serien i en box, på engelska självklart, men det fanns ju inte inne. så jag får vänta ett tag till. men jag orkar inte hur länge som helst, så då beställer jag dem inbundna, även om det är dyrare.


 (från lion and lamb love)

ja, jag är besatt av twilight, och jag är ett stolt twilightfan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?