shopping
Publicerat den

usch! va jag är dålig! jag borde plugga nu men jag har inte orken. jag anser att det går in mer plugg i huvudet om man är pigg och faktiskt vill. men nej, inte idag. gjorde lite fysik men kom inte så långt med det... usch usch USCH!

jag va ju i gbg idag. uppskattat av moi :) jag fick inte tag på en jacka, men skor, tröja och lite- annat- som- kanske- kommer- upp- på- bild, fick jag med mig hem. så jag får väl leta efter en jacka i härliga regniga Borås. för det är vad det gör hela tiden. nog om det. snart kommer Christian och vi ska mysa! twilightfilm och godis :) tror jag.. heh. ja det va väl det. ni fattar nog vad jag behöver göra imorgon. så nu nämner vi inte fula ord!

god natt bloggen, sweet dreams.




j med ett j

Sv: Jag tar det bara lugnt och kollar bloggar lite :D



URL: http://pjohanna.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?