så många gånger jag har varit på liseberg, så
Publicerat den


så många gånger jag har varit på liseberg, så var denna gången absolut en av de roligaste! sällskapet var verkligen helt underbart! vi hade verkligen kul. de fick mig till och med att åka nya saker, fy vad äckligt, men det var klart värt det! fy vad kul det var. hoppas man får uppleva det en gång till!

gårdagen bestod av filmkväll och B & J med Fanny, Lina och jag. vi hade lika roligt då. barnhemmet och marley och jag var två bra filmer, speciellt den sista. trodde aldrig tårarna skulle ta slut! vilken tur att vi avslutade med den roligaste scenen. stackars fanny som var så orolig, första körletionen idag! men jag vet att det gick hur bra som helst.

vad har jag gjort idag då?
läst ut andra twilight boken... jag vill så gärna ha dem på engelska, precis som jag vill ha massa nya kläder! fy, detta är INTE bra. jag vill till göteborg också. sen vill jag att christian ska komma hem, för han saknar jag nu!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?