feeling bad'
Publicerat den

matten och biologin är klar! så skönt! men jag tror jag börjar bli sjuk. har haft ont i halsen i två dagar, och inte vanligt halsfluss ont utan något annat konstigt. det måste bli bättre med tanke på att det är nya regler "om du är sjuk" på skolan. har verkligen inte tid att missa något. Just nu är jag på lite dåligt humör. hmm.. jaja det går över innan man gifter sig. jag får ta och titta igenom lite twilight så blir alltingen mycket bättre ♥!

annars har det inte hänt så mycket, bara att christian mailar mig och säger att han lever. hmm.. ja varför inte? vilken tur att man kan maila. för det är ju lättare än att ringa.

var ju som sagt innan i stan idag, de hade fått in "genom dina ögon" . men jag måste vänta med den, ska läsa lite annat först och innan jag läser den på svenska, så ska jag ju läsa den på engelska. den väntar här hemma så snällt så.

ska kanske köra nu till mammas jobb, men vi får väl se vad min överbeskyddande handledare säger. så måste kila!

(p.s väldigt uppdelat idag, inte mvg- kvalité)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?