signar ut från @ hälsouniversitetet och tar sommarlov
Publicerat den

Detta läsåret har gått förvånansvärt fort. Jag har knappt hunnit uppfatta vad som hänt eller vad vi har gjort i veckan. Det känns som det var nyss jag hade mitt tredje Nolle-P och gick runt med skylt. Men nu sitter jag här och har skrivit min andra tenta på sjuksköterskeprogrammet. Det är lite sjukt. Jag har två och ett halvt år kvar, men Becka och Julia har bara ett. Sen försvinner dom, bara tanken ger mig hjärtklappning. Jag har nog inte vant mig än vid att dom och jag inte längre kommer sluta samtidigt, och ta examen samtidigt. I alla fall, så ska det bli riktigt skönt med sommarlov, välbehövligt efter två år på universitetet. 
 
 
Detta läsåret har bestått av så mycket studentliv så det inte går att förklara. För en ickelinköpingsstudent är det mycket svårt att förstå vad som gör linkan så speciellt, främst är det människorna. Människorna på bilden har gett mig otroligt mycket, och kanske något av det bästa, ett minne för livet. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?