Lite sjuk sådär
Publicerat den

 
Dags igen med andra ord, men nu förkylning som verkar ha satt sig till största delen i halsen. Men det bryter väl ut kanske. I alla fall, det var 7 veckor sedan jag var sjuk senast. Innan kunde det gå månader innan jag blev sjuk. Så varför blir jag sjuk nu, igen?! Det har jag inget bra svar på.
 
Skolan har dragit igång och idag hade vi basgrupp. Den gick oförväntat bra! Tyckte min grupp var väldigt duktiga för att vara första gången. Jag tror jag kommer ha lite problem med denna PBL-baserade arbete nu när jag redan har kommit så långt i arbetssättet. Att börja om från början, och kategorisera? När jag redan kan se problemet direkt efter brainstorming (tack vare tre tidigare terminer som BMA) blir detta en utmaning, lite som att gå bakåt kan jag känna. 
 
    
 
SjukHUsfesten blev en smärre succé bland folket! Helt slutsålt på biljetter talar för en lyckad husfest. Tiden gick snabbt och det tackade vi jobbare för. 
 

   






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?