I'm coming home
Publicerat den

Dags att ta sitt pick och pack och bege sig till västergötland. Vet inte hur mycket packning, men det lutar nog åt en stor resväska, den lilla, och två flyttlådor, sen någon lös påse hit eller dit. Pappa läs: Det är bra om du lämnar Nova hemma, Mamma kan nog följa med, annars sätter vi henne på en buss hem (obs, jag är ironisk) och snällt av dig att du hämtar mig. Egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem på torsdag, men min syster tyckte det passade bättre med onsdag eftermiddag. Kan ju inte säga att jag inte blev glad av att höra det av henne! Imorgon väntar en lång dag av packning, tvättning står på schemat samt en eventuell picknik med Becka, Anneli och Julle. Det ska bli mysigt! 
 
 
"Någon som kan ta hål i öronen på mig, ett i varje?" Självklart sa jag och Sebbe. Det blev hur snyggt som helst, bra teamwork. Glad att Sebbe var den brutala och körde in nålen så jag fick sätta in örhänget. Undra vad det blir nästa gång? Först blodprov sen det här. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?