Work in progress
Publicerat den

Ä-N-T-L-I-G-E-N är det en ny vecka! Denna veckan har jag höga förväntningar på. På torsdag är det dags för snuttekravallen och på fredagen dyker Julia upp. Så efterlängtat! På lördagen är det tänkt att vi ska på Snutteeftersläppet, hoppas att även det kommer bli bra. 

Kollade igenom några bilder och jäklar vad mitt hår har växt snabbt! Kanske att jag till sommaren kan ha en dec till? 
 
 
 
 
1. Första gången jag klippte kort, måste varit precis i början, alltså oktober-ish 2011 / 2. Astaggadtjej för kravall. Med tanke på overallen (ej festerist) måste det ha varit i våras, januari-mars 2012. / 3. början på september 2012 / 4. Tre veckor sedan. Superglad. Låt det växa och BLI LÅNGT. 

Varför klippte jag mitt hår nu igen? Visst, ibland kan jag tycka att jag passade bra i det där korta (se första bilden). Men då krävs det att det är den längden hela tiden, det är lätt att det "växer ut" och blir till ingen frisyr alls. Saknar dock mitt riktigt långa hår, men jag ångrar inte att jag klippte kort. 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?