Tuesday
Publicerat den

Hade en så sjukt bra dröm inatt. Ni vet en sån där då man inte vill vakna. Klockan avbröt drömmen typiskt nog. Ett möte med min nya klass väntade, tackfesten kommer bli grym.

För övrigt så går dagarna rätt segt och lite sorgligt är det att drömmarna är bättre än den vakna tiden. Eftersom jag inte läser HEL1 har jag mycket tid över. Skolan drar igång den 18 mars. Nu kan jag inte klaga på att tiden inte räcker till för träning, för det gör den. Ikväll väntar gymmet, skönt. Har tänkt att bli 'superfit', får la se hur länge det varar.

Nollningen är nu också över och jag är frisk! Att ligga sjuk en vecka är inget vidare, men bättre att jag var sjuk än någon annan, jag har ju trots allt redan haft ett Nolle-P och varit fadder en annan.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?