Helg
Publicerat den

Början på en bra helg, hoppas jag! Mamma och pappa, detta inlägget är till er - för jag vet att ni läser min blogg.

I tisdags var det sol och sisådär 8 +, nu är det - 8 och 13 cm snö. Vem är de som bestämmer vädret? Att gå från skinjackan (okej kan erkänna att det kanske var lite tidigt) till vinterjackan på två dagar känns ju deprimerande. I alla fall, de få dagar som snön höll på att försvinna fick mig att inse att bussen till skolan inte längre är acceptabelt. Trots att det fortfarande är lite snö längs vägarna, men snöfria cykelbanor, går det bra att cykla! Tog cykeln till "den ökända cykelfixaren i Ryd" (för att inte nämna några namn) och nu 500 fattigare men med en cykel som funkar är jag sjukt nöjd. Tänk att man kan vara så glad för att en cykel fungerar? Trogen vän.

Imorgon väntar Afterskifesten på NH. Hoppas på att den kan bli bra, dock så har NH varit en besvikelse de senaste, nej vänta, alla de gånger jag varit där. Så förväntningarna är inte så höga.

Längtar också tills den 20e-ish då Julia kommer hit! Som jag saknar töserna där hemma, på tiden att hon kommer hit igen. Det kommer bli kul!

Over and out, från en som har så extremt tråkigt halv 12 på natten.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?