25 februari
Publicerat den

Skönt med nya veckor, innan avskydde jag när en annan tog slut. Helgen har varit perfekt! Min helg började i torsdags då det var dags för snuttekravall. Jag och Becka konstaterade att det var en bra sådan, när vi gick hem halv 4 på natten. Dagen efter kom Julia, åkte och lämnade alla väskor hemma i lägenheten och sedan ner på stan en sväng. Åt på tacobar och inhandlade kvällens nyttigheter och onyttigheter. Lördag - Snutteeftersläpp. Slutade med att förfesten var hemma hos mig, och nu är jag övertygad om att jag har de snällaste grannarna igen. Denna kvällen gick alldeles för fort. När stad i ljus spelades kändes det som att det var minst en timma kvar. 
 
Söndagen kom och Julia åkte hem, mycket tråkigt. Det är så lätt att vänja sig vid sällskap, borde det vara så när man är singel och alltid bor själv? I alla fall, så är det snart dags för en ny kravall. Galet. 
 
 
        
  
 
 
Taggade för kravall / jag / Kravall / Finaste Julia / Onyttigheter / Breakfast / Pirater / Pirat / Jag och Bex försöker på oss att se rätt så arga ut, tycker vi misslyckas en aning. 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?