Back
Publicerat den

Efter en mycket bra långhelg är jag tillbaka i Linkan. Dagarna hemma har gått otroligt fort och jag har haft det riktigt bra. Fredagen bestod av chill i soffan med familjen och systerns BF. mysigt. på lördagen drog jag och Jullan till Götet, där shopping, skratt och got mat upptog hela dagen. Visar lite senare vad jag köpte. Söndagen var även den en slappardag och SOLen gjorde att man kunde sitta ute. Måndagen, plugg och sedan häng med töserna. Först kortege, maxi, hem och äta sen utgång. Utgången vart ju inte så lyckad. Tydligen skulle hela Borås ut på harrys/XoY så det vart inget mer än en kö. Träffade dock lite gamla klasskompisar, trevligt.
På tisdagen träffade jag en så efterlängtad vän, ingenting har förändrats mellan oss. Saknar!
Idag har jag då solat, har fått färg, så nu har jag ett par shorts insolade. Fint. Imorgon är det skola som gäller, TENTAN NÄRMAR SIG.
ps. avskyr designen, ändrar till helgen. chao!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?